كودكي كه زنجير ميخواست...
«چي دوس داري؟»
«زنجير...»
گفتگوي بالا نه مربوط به بازي عمو زنجيرباف است و نه قطعهاي از يك نمايش كمدي. اين گفتگويي واقعي است كه در بيمارستاني در يكي از استانهاي جنوبي كشور بين يك روانپزشك و يك كودك 14 ساله اتفاق افتاده است. روانپزشك با مشاهده وضع نزار كودك از سر دلسوزي ميپرسد: «چي دوست داري برايت بگيرم؟» و كودك پاسخ ميدهد: «زنجير... بابام منو با زنجير ميبست...»
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و پنجم آبان ۱۳۹۰ ساعت 16:17 توسط بهمن بداغ - فرزام پروا
|